De authentieke gastvrijheid van een goede receptioniste. Of de specialistische kennis en ervaring van een doorgewinterde boekhouder. De ondersteunende, ontzorgende en verbindende kwaliteiten van deze functies, maar ook de specialistische kennis van hoger opgeleiden; ze zijn van onschatbare waarde voor organisaties, maar niet altijd eenvoudig te vinden. Om in office te faciliteren heeft 65plus een groep flexibele, loyale medewerkers beschikbaar, die dankzij hun levens- en werkervaring van grote meerwaarde zijn. En voor senioren is dit een unieke kans om te blijven werken en van toegevoegde waarde te zijn voor de zakelijke dienstverlening.
Werken in uiteenlopende office functies
Bij 65plus werken we in alle vakgebieden in office. Of je nu op zoek bent naar een baan in een ondersteunende functie als secretaresse, receptioniste of administratief medewerker, of als opdrachtgever flexibel en hoogopgeleid personeel nodig hebt om de vacatures van specialistische functies te vullen, ben je bij ons aan het juiste adres. Het maakt niet uit welke office functie je voorkeur heeft, wij hebben de expertise en ervaring om de juiste match te maken tussen opdrachtgevers en personeel.
Onze senioren hebben jarenlange ervaring met office werkzaamheden. Zij werken graag door binnen hun vakgebied en dragen met plezier hun waardevolle kennis over. Gemotiveerde en betrouwbare werknemers die beschikken over de benodigde kwalificaties en die hun kennis en ervaring in een team willen delen én van elkaar willen leren. Het zijn stuk voor stuk unieke en flexibele mensen die een team kunnen verbinden en bijdragen aan de cultuur en doelstellingen van een organisatie.