65plus heeft jarenlange ervaring in de arbeidsbemiddeling van facilitaire medewerkers die de AOW-gerechtigde leeftijd hebben bereikt, waaronder telefonisten. Als telefonist via 65plus kan je ingezet worden voor uiteenlopende back- en frontofficewerkzaamheden, zoals het aannemen, beantwoorden en doorschakelen van telefoongesprekken. Maar dat niet alleen: je kunt ook ingezet worden voor inbound en outbound callcenters, waarbij de taken bestaan uit acquisitie, ledenwerving, klachtenafhandeling en het beantwoorden van helpdeskvragen. Je bent communicatief vaardig, doortastend en je kunt overweg met de soms ingewikkelde telefoonsystemen.
Onze ervaren en deskundige telefonisten kunnen ingezet worden voor uiteenlopende back- en frontofficewerkzaamheden, zoals het aannemen, beantwoorden en doorschakelen van telefoongesprekken. In ons bestand hebben wij ook telefonisten die ingezet kunnen worden voor inbound en outbound callcenters, waarbij de taken bestaan uit acquisitie, ledenwerving, klachtenafhandeling en het beantwoorden van helpdeskvragen. Tot slot hebben wij telefonisten in ons bestand die veel ervaring hebben met organisatie en planning – zij kunnen eenvoudig geplaatst worden als telefonist op een planningsafdeling. De telefonisten zijn communicatief vaardig, doortastend en kunnen overweg met de soms ingewikkelde telefoonsystemen.
Het DNA van onze telefonisten
Ontdek de meerwaarde van de telefonisten van 65plus
-
Communicatief vaardig
Onze telefonisten hebben een net voorkomen en zijn communicatief zeer vaardig.
-
Doortastend
De medewerkers voeren op een nette manier doortastende telefoongesprekken.
-
Breed inzetbaar
Onze telefonisten kunnen ook salesgesprekken of helpdeskgesprekken voeren.