65plus heeft sinds 1975 ervaring in de arbeidsbemiddeling van facilitaire medewerkers die de AOW-gerechtigde leeftijd hebben bereikt, waaronder receptionisten. Wil je bij 65plus solliciteren? Als receptionist ontvang je gasten, bewoners en leveranciers op kundige en aangename wijze en zal je hen naar hun afspraak begeleiden. Binnenkomende telefoongesprekken worden door je aangenomen en doorgeschakeld. Daarnaast ondersteun je bij diverse administratieve zaken, zoals planning, agendabeheer en het inventariseren en bestellen van kantoorartikelen. Solliciteer nu op de vacature van jouw keuze.
De receptionist ontvangt jouw gasten, bewoners en leveranciers op kundige en aangename wijze en zal hen naar hun afspraak begeleiden. De receptionisten van 65plus hebben een representatieve uitstraling, beschikken over goede communicatieve vaardigheden (onder andere in het Nederlands en Engels) en hebben uitstekende digitale vaardigheden. De receptionist kan binnenkomende telefoongesprekken aannemen, beantwoorden en doorschakelen en daarnaast kan de receptionist je ondersteunen bij diverse administratieve zaken, zoals planning, agendabeheer en het inventariseren en bestellen van kantoorartikelen.
Het DNA van onze receptionisten
Ontdek de meerwaarde van de receptionisten van 65plus
-
Representatief
Onze receptionisten zijn representatief en hebben een net voorkomen.
-
Computervaardig
Onze receptionisten hebben relevante telefonie-ervaring en uitstekende digitale vaardigheden.
-
Administratief
Het uitvoeren van lichte én zware administratieve taken is geen probleem.