Als archiefmedewerker – ook wel dossierbediende, DIV-medewerker of informatiebewerker genoemd - beheer en archiveer je documenten. Ook help je collega’s en/of derden bij het terugvinden van gegevens. Je bent verantwoordelijk voor het op de juiste wijze archiveren van documenten, zodat deze makkelijk vindbaar zijn. Het kan hierbij gaan om historische documenten, maar ook om digitale gegevens. Denk hierbij aan gegevens met betrekking tot administratie, voorraden, correspondentie die alfabetisch, numeriek of op trefwoord worden geordend. Archiefmedewerkers van 65plus kunnen aan de slag bij uiteenlopende organisaties in heel Nederland. Dat kunnen gemeenten, overheidsinstellingen of historisch documentatiecentra zijn. Ben je enthousiast en wil je graag aan de slag als archiefmedewerker? Bekijk de vacatures en solliciteer direct!
Archiefmedewerkers van 65plus kunnen aan de slag bij uiteenlopende organisaties in heel Nederland. Dat kunnen gemeenten, overheidsinstellingen of historisch documentatiecentra zijn, maar de flexkrachten kunnen ook binnen een organisatie diverse afdelingen ondersteunen met betrekking tot het beheren en archiveren van documenten. In ons bestand hebben wij veel ervaren archiefmedewerkers die fulltime, parttime of op flexibele basis bij je aan de slag kunnen.
Het DNA van onze archiefmedewerkers
Ontdek de meerwaarde van de archiefmedewerkers van 65plus
-
Dienstverlenend
Onze archiefmedewerkers zijn communicatief en sociaalvaardig en ondersteunen waar nodig.
-
Zorgvuldig
Onze flexkrachten werken nauwkeurig, letten op details en werken efficiënt.
-
Digitaal bekwaam
De medewerkers kunnen ook ondersteuning bieden bij het archiveren en beheren van digitale gegevens.