65plus heeft jarenlange ervaring in de arbeidsbemiddeling van facilitaire en dienstverlenende medewerkers die de AOW-gerechtigde leeftijd hebben bereikt, zoals secretaressen. Wij plaatsen deze ervaren krachten bij uiteenlopende bedrijven en ondernemingen in heel Nederland. In ons bestand beschikken wij onder andere over secretaressen, medewerkers van een secretariaat en directiesecretaressen. Wil je aan de slag als secretaresse? Jouw takenpakket zal onder andere bestaan uit planning, agendabeheer, het beheren van de mail en telefoon, het uitvoeren van administratieve zaken en het voorbereiden en notuleren van afspraken. Solliciteer nu op de functie van jouw keuze.
65plus heeft jarenlange ervaring in de arbeidsbemiddeling van facilitaire en dienstverlenende medewerkers. Wij plaatsen deze krachten bij uiteenlopende bedrijven en ondernemingen in heel Nederland, zoals advocatenkantoren en banken, maar ook bij garagebedrijven en kleinere ondernemingen. In ons bestand beschikken wij onder andere over secretaressen, medewerkers van een secretariaat en directiesecretaressen. Indien gewenst beschikken wij ook over medisch secretaressen. Onze secretaressen zijn digitaal bekwaam, kunnen lichte en zware administratieve zaken oppakken en zijn bovenal representatief en sociaalvaardig.
Het DNA van onze secretaressen
Ontdek de meerwaarde van de secretaressen van 65plus
-
Representatief
Onze secretaressen hebben een net voorkomen en zijn sociaalvaardig.
-
Administratief
Het uitvoeren van lichte én zware administratieve taken is geen probleem.
-
Breed inzetbaar
De flexkrachten pakken uiteenlopende taken op: van agendabeheer tot notuleren.